woensdag 16 december 2020

Adventskalender dag 16 Kerstboomkaarsjes

 

Het eerste kopje thee van vandaag vroeg me wat er een glimlach op mijn gezicht zou toveren. Al snel bedacht ik dat, als het lukt de kerstboomkaarjes te maken, dat wel zou doen.

Kaarsjes doormidden en in de houders gelijmd.

 
De handgrepen gemaakt. Ik ben met het werken met metaaldraad nog niet zo handig. Het lukte me niet om wat beschreven is in de handleiding om te zetten naar iets bruikbaars 😁. Naar de superklussen toe. Hij gaf aan, maak eerst een 8. en draai dan één deel 90 graden, zodat dat als handvat kan dienen. 
Zo is het ook uitgelegd door Thea, maar net iets andere woorden...  
Onder aan de kaarsenhoudertjes zitten wat langere punten. Wanneer ik de schotels lijmde zoals aangegeven, bleven ze niet staan. Nou dan een andere oplossing, want wiebelkaarsen zijn heeeeeel gevaarlijk..
Materiaal voor de ronde hoge doos om de kaarsen in te kunnen verpakken.



2 opmerkingen:

  1. Ik heb de voetjes net anders om gelijmd en dan blijven ze wel op een kerstboomtakje zitten.....

    BeantwoordenVerwijderen