dinsdag 15 december 2020

Adventskalender dag 14 en 15 wandkast klein en groot

Ik werk vanuit het boekje, hierdoor zag ik dat er twee dagen achtereen wandkastjes gemaakt worden. Het lijmen en schilderen van het houtwerk is nogal tijdrovend. Tussen het aan elkaar plakken, zit tijd om de boel even te laten drogen. Dan is " productiewerk" handiger.
Deze keer ben ik er niet van uit gegaan dat de maten helemaal kloppen. Heb het materiaal opgemeten en met die maten gewerkt,, dat verliep een stuk aangenamer dan eerder van de week.

Materiaal
Plakken
O zo handig de lijmklemmen van de grote klusser... Inmiddels weet hij dat ik ze in mijn kamer heb 😁

Drogen van de verf. En steeds meer spullen op mijn bureau
Inlijmen van de planken.
Even een ereplek voor ze de kerstkamer in gaan.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten