woensdag 23 december 2020

Adventskalender dag 23: papieren engeltjes

 Zo grappig als je eenmaal door hebt hoe te werk te gaan. Ik heb af en toe last dat ik over informatie heen lees. Dan mis je dus informatie en is het lastig om iets te maken.
Gelukkig laat ik het tegenwoordig even rusten en ga later weer lezen. En dan blijkt het allemaal niet zo erg moeilijk te zijn...
 
Tissuepapier en stukje papier om omheen te vouwen
Alle onderdelen: Armen, lijf, nek en hoofd met haar. 
In elkaar zetten. Met draad en tipje lijm. 
De engeltjes 


2 opmerkingen:

  1. I made mine as close to 1:24 as I could. LOL Six tries gave me 2 angels. I used small gold, and silver plastic beads with a large hole to represent a head/halo. The smallest of the two was only small enough for the top of my tree.
    https://flic.kr/p/2kjQgj4

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Something with if at first you don't succeed, try and try again. Your angels look lovely. Thanks for showing me!

    BeantwoordenVerwijderen