dinsdag 1 december 2020

Adventskalender dag 1. Werkkamer

Ik werk met het boekje dat je bij het pakket bestellen kan. Er is over nagedacht, het is als ringband gemaakt. Waardoor het heel makkelijk open blijft liggen.

Meten en snijden vind ik altijd spannend en schoof het voor me uit. Uiteindelijk toch begonnen en het is gelukt. De foamplaten snijden heel makkelijk.
Behang op gemaakt gemaakt en op de platen gelijmd.  
Oeps ik liet de behangen onderdelen aan de superklusser zien, blijken ze kromgetrokken te zijn.
Gelijk een hele stapel boeken op de platen gelegd, in de hoop dat ze recht trekken.
Nope... Het rechttrekken is niet gelukt. Ach, de foamplaten zijn zo te koop, dus.kan ik Het op een later moment nog eens maken. Wel ga ik vragen aan Thea of zij tips heeft voor me, zodat het volgende keer niet weer gebeurd.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten