dinsdag 1 december 2020

Adventskalender 2020

Uit archief 2015

Thea van Thea's Miniatuurwereld  heeft ook dit jaar weer een adventskalender gemaakt. In 2015 heb ik daar al eens aan mee gedaan: vanaf hier. 
De voorbeelden waren 1:12 en ik wilde het in mijn 1:24 poppenhuis zetten. Ik had toen heel veel lol in het maken, van de dingen die ik maken kon.

Dit jaar ga ik het tafereel 1:12 maken. Wie weet hoeveel makkelijker het werken is, wanneer je dingen gewoon beet kan pakken 😀
Het pakketje was keurig op tijd verstuurd, alleen gooide Black Friday roet in het eten. Het werd uiteindelijk maandagavond bezorgd. Gelijk gekeken wat er allemaal in de doos zit. Keurig netjes alle materialen die ik besteld heb in een zakje met de dag notitie erop. Ik heb het boekje erbij besteld, ook die ziet er erg netjes uit. 
materiaal voor de kamer 
De boom en allerlei papiersoorten
heel veel genummerde zakjes
Cadeautje van  Thea 
Behang en vloer
 




 

2 opmerkingen:

  1. Thank you so much for posting this. I looked up Thea's blog and was inspired to attempt a tissue paper angel in 1:24. I finally made an angel for my tiny tree.
    Thank you so much!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You are welcome, it has been so much fun making all these things.
      Nice to know that you also have an angel now for your tree.

      Verwijderen