maandag 1 januari 2018

2018

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Hoop dat alle wensen en voornemens uitkomen, 1 op 1 en op poppenhuis formaat.

In de verpakking van de chocolade adventskalender die ik bij de Lidl gekocht had, bleken verschillende vormen chocolaatjes te zitten. Bij het scheiden van het afval (papier en plastic) bleek de chocolade in het plastic gegoten te zitten. Dus 24 vormen om met een beetje fantasie te kunnen gebruiken.
Er is bijvoorbeeld een vis, welke huisvrouw wil er nou geen vis vorm in de keuken om een zalmsalade in te maken. Of een stervorm om als plafonnière mee te maken.
Misschien zijn ze zelfs wel als giet malletje te gebruiken...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke,

    Slim. Die malletjes kun je inderdaad hergebruiken. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. En ja, een aardewerken vorm voor vismousse of gelei past in elke keuken nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik met deze mallen nog even wacht om ze te gebruiken. Ik vind de meeste te groot voor mijn 1:24 huis.
    Ik droom van een 1:12 huis...

    BeantwoordenVerwijderen