zaterdag 9 oktober 2010

Herfstvakantie

Vrijdag was Theo vrij en zijn we samen naar Utrecht gegaan. Eerst zijn we aan het stoeien geweest met de kaartjesautomaat, die gaf een foutmelding met pinnen, helaas geen kaartjes. Dan maar met de OV-chip kaart, bleek achteraf net zo duur te zijn als een dag retour... In Utrecht op zoek naar het juiste busstation om met bus 8 naar  Mini Maten te gaan. Door een ongeluk moest de bus omrijden, maar de buschauffeur heeft ons uiteindelijk op de hoek uit de bus laten stappen, niet ver van de oorspronkelijke halte, dank je wel daarvoor. Bij Mini Maten hebben ze 5 vellen van de steenstrips liggen. Niet de oorspronkelijke kleur die ik wilde hebben, maar dit is ook mooi. Nu maar hopen dat we er genoeg aan hebben, anders moet ik nog op zoek naar 1 vel. Daarnaast heb ik meubilair gekocht voor de baby-kamer, deze keer wel 1:24. Een bed, commode, speelgoedkist en een babystoel. Een theeservies, een zwarte pan, een emmer, en een poes. Theo vond die zo leuk, dat hij er een uit heeft gezocht. Vandaag heb ik de spullen voor de kerstkaarten van mijn bureau geruimd, waardoor ik nu lekker met het huis verder kan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten