zaterdag 9 oktober 2010

Poppenhuisbeurs in Rijswijk

Vandaag een top dag gehad. Samen met zus naar Rijswijk gegaan om daar naar poppenhuizen spullen te kijken. Ik ben er inmiddels wel achter dat het 1:24 formaat weinig aanwezig is. De 1:12 is volop te koop, bij zo'n 95% van de kramen lag alles in de laatste verhouding. Maar dat kon mijn pret niet drukken. Ik heb heel veel leuke dingen gezien, ideeën opgedaan en spulletjes gekocht. Ik heb nu in ieder geval een tegelvloer voor in de badkamer. Een bad, wastafel en een toilet. Voor in de keuken een kast en een keukenblok. Voor in de huiskamer een parketvloer en een salontafel met 2 laden. Een serviesje, keukenlepelset, voor op zolder gereedschap. Een klein poppetje voor in de babykamer. Voor op het toiletmeubel een flessen setje, waarvan ik thuis ineens zag hoe ze het gemaakt hebben... Kortom ik heb heel veel leuke spullen gekocht en ga daar van de week het huis verder mee inrichten. Verder was het fijn, we hebben heerlijk buiten koffie gedronken en zitten lunchen. Ondertussen lekker bij zitten beppen, dus een dag met een gouden randje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten