vrijdag 3 september 2010

Fimo hal

De start van het huis was het behangen van de ruimtes. De woonkamer, keuken, hal op de begane grond. De kinderkamer, babykamer, ouderslaapkamer op de eerste verdieping en de 2 delen van de zolder. De badkamer is nog kaal gelaten, hier wil ik tegels hebben.

Om het huis in te gaan richten, ben ik begonnen in de hal. Dit is de kleinste ruimte van het huis
Naar voorbeeld uit het boek, heb ik een kastje gemaakt, waar een plantenbakje opstaat met een ronde spiegel erboven. Aan de muur hangt een kapstok, met een roze en blauw jasje aan metalen haakjes. Onder de kapstok staan 2 paar pantoffels, bruin en lila.
Ook de paraplubak is aanwezig, met paraplu's, aan de andere kant hangt een springtouw met daaronder een paar kaplaarzen. In de ingang van de deur ligt een mat.
Als je het zo opschrijft lijkt het niet veel. Maar geloof me, het verwerken van de fimo, heeft avonden gekost. Voor de klei verwerkbaar was, was ik de halve avond aan het kneden. Tegen de tijd dat ik dan echt iets kon maken deden mijn handen zeer. Wat uiteindelijk resulteerde in een leuk huis met een aangeklede hal. Waar verder niets mee gebeurde.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten