woensdag 18 januari 2023

Voor op de keukenkast.

Het pakket is zo compleet! Op de lijm na zit alles erbij. Af en toe even zoeken. Er is stevig karton waar afbeeldingen op gedrukt staan. Er is een groot vel bij, waar o.a. de patronen voor de stof op staan. Een paar houten platen waar de te gebruiken houten onderdelen op afgebeeld staan. Dit is met laser bewerkt en met het weg snijden van twee puntjes komt het onderdeel los.
De lapjes stof heb ik eerder al laten zien. En dan is er een groot assortiment met draad, kralen en andere houtjes, die ik in verdeeldozen gedaan heb. Af en toe een speurtocht waar onderdeel C1-62 of C35 zich bevind. Voorin het werkboek staat hoe het eruit ziet en in geval van de draden, hoe dik... Of te wel kind kan de was doen, als je maar leest....

Eerst een koekenpan maken met een ei erin. Hihi het ei staat gelukkig op het karton gedrukt, dat scheelt weer een hoop rommel! 
Van koperkleurig draad vouw ik een rekje. De kartonnen lepels uitknippen en op de draad plakken.
In de doorzichtige kraal gaat een pintje van doperwten, als deksel een kraalkapje en bovenop een gouden balletje. 
Voor de oven handgreep mag ik een zwart stuk draad afknippen en op de deur/bedieningspaneel plakken.
De kraan bestaat uit vier onderdelen. Het plakken gaat lastig, het ijzer is wat dun. Met een beetje klei vul ik de leegte op en past het ineens wel!
Sommige dingen zijn in één keer klaar. Bij andere heb je wat meer geduld nodig, omdat zo'n pannetje niet in één keer gelijmd kan worden. Terwijl dat ligt te drogen, ga ik gewoon een plaatje verder in het boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten