donderdag 19 april 2018

Open haard

Wanneer je dan een houtopslag hebt en een mand voor het hout, wordt het hoog tijd voor een open haard. Ik heb zo hier en daar gekeken, maar kon niet echt een voorbeeld vinden, die ik na wilde maken.
Dan de zak met hout er maar bij gepakt. Superklusser heeft ooit eens een molen in elkaar gezet en die was gemaakt van hout. Na een tijdje was hij hem zat en heb ik het hout bewaard.
Met het kijken naar het hout zag ik ineens een paar stukken die ik wel als basis gebruiken kon. Dus van de week aan het zagen geslagen. Lang leve de Proxxon cirkelzaag!
De basis in elkaar gezet. Uit de pot decoratiestenen platte steentjes gehaald, om de haard mee te bekleden. Het geheel met bruine verf geverfd. Daarbij ook een plank gemaakt zodat de haard iets hoger komt en de houtmand naast de haard geplaatst kan worden.
Volgende stap, de huiskamer opnieuw inrichten...


1 opmerking:

  1. Hallo Mieke,
    De open haard die je hebt gemaakt is prachtig. wat een prachtig uniek stuk. Het is echt een middelpunt voor de kamer.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen