zondag 21 februari 2016

Wc borstel

Ik volg Joannes Minis al een tijdje. Ik heb daar ook een wc-borstel gezien in haar trash to treasure projecten. Of te wel met spullen die je al in huis hebt is maken.
Aangezien ik nog een hele berg rietjes heb, bedacht ik dat ik de steel daarvan kan maken. Het borstel deel is van chenilledraad. Simpelweg in elkaar steken en de borstel is klaar.
Volgende stap, waar zet ik de borstel in? Na een speurtocht tussen dopjes, kralen en potjes heb ik een geschikte borstelhouder gevonden. Die krijgt een zilvergrijs kleurtje, anders mag het van Emma de badkamer niet in.

chenilledraad en rietje

wc-borstel en houder

In de badkamer


1 opmerking:

  1. Hallo Mike,
    Wat een geweldig project. Het ziet er geweldig uit en is een zeer belangrijk accessoire voor elke badkamer! Goed gedaan.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen