zondag 15 februari 2015

Wasmand

Een paar jaar terug heb ik bij Wil Leussink van Wil minidesign een boekje gekocht met 1 op 24 projecten erin. Vanmorgen was ik van plan om het een en ander op te gaan ruimen en kreeg het boekje in handen. Na even gebladerd te hebben kwam ik een wasmand tegen. Daar was ik nog naar op zoek voor in de badkamer.
Nodig: een krulspeld en knopen. Ik had een kunststof roller liggen, met klittenband erom heen. Dat was er zo af te snijden. Met de zaag de juiste hoogte bepaald en grof afgezaagd. De laatste randjes met een mesje verwijderd. Knoop erop en klaar is mijn wasmand.
Wasmand
En... de rommel in mijn hobbykamer is er alleen maar groter op geworden...

Update: ik zat nog verder te lezen in het boekje, nu blijkt er ook een bodem in te horen. Ik vond de wasmand zo al zo leuk... De knopendoos weer tevoorschijn gehaald om een zwarte knoop te vinden die in de mand past. Er zit aan de binnenkant een ribbeltje, waardoor de knoop niet past. Met dat ik de binnenkant aan het gladmaken ben, komt Theo binnen. Zijn advies: maak de knoop passend, anders gaat de roller misschien scheuren. Zo gezegd en gedaan en ook de bovenknoop onder handen genomen dat er nu een gleuf zit, i.p.v. 2 gaatjes.
Met bodem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten