woensdag 21 januari 2015

Voor het eerst op Blogspot

Hoi bezoeker van dit blog. Al een aantal jaar heb ik schrijf ik een blog over mijn miniaturen avontuur. Jammer genoeg kwam ik bij Sennet geen mede-miniaturisten tegen. Met al mijn speurtochten op het WereldWijdeWeb kwam ik een aantal leuke blogs tegen en die bevinden zich allemaal hier op Blogspot.
Momenteel ben ik druk bezig om de reeds geposte blogs hier naar toe over te zetten en een beetje wijs te worden uit de mogelijkheden die er zijn binnen Blogger.

Ik ben bezig de mensen die ik al tijden via een RSS feed volg, nu via dit medium te gaan volgen. Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken.
Update, alle informatie van Sennet is overgebracht naar hier. Het verhaal van mijn huis is compleet, kan ik me nu weer met andere zaken gaan bezighouden ;-)

4 opmerkingen:

  1. Van harte Gefeliciteerd met je nieuwe site
    Groetjes Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nikki, lief dat je mijn verhuisberichtje gevolgd bent.

      Verwijderen
  2. Ihave been reading from the beginning and couldn't figure out why your wonderful blog did not have comments. Now it makes sense.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for looking at my blog, and for responding. I love working on my miniaturehouse and share this with people

    BeantwoordenVerwijderen