zondag 22 april 2012

Krabpaal

Ik heb er even op zitten broeden, maar de krabpaal is er.
Benodigdheden: een pen, touw, dik karton, vloerbedekking, pluizenbol en tacky glue.

Ik bedacht dat als ik een stukje uit een pen zou zagen dat ik een stevige basis zou hebben.
Inmiddels had ik touw van mijn zus gekregen. Dat heb ik om het stuk pen gerold, met de lijm, zodat het gelijk zou hechten.
Gisteren kwam ik dik karton tegen, daar heb ik 2 vierkantjes uit geknipt, voor de onder- en bovenkant. De bedekking is de vloerbedekking uit de kinderkamers.
Het speeltje is een pluizenbol. In eerste instantie was ik bezig geweest om een piepschuimballetje te omwikkelen met touw, maar dat werd niets.
Net heb ik het geheel in elkaar gelijmd en poes... die zit er tevreden op te zitten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten