woensdag 5 september 2012

Gele rozen, deel 1

Voor op het balkon wil ik bloemen maken en denk dat ik rozen daar leuk vind. Ik heb dit setje ook op de beurs in Arnhem gekocht, net als de al eerder gemaakte tulpen.


Deze worden op een iets andere manier in elkaar gezet. Hier zit in het midden van de blaadjes een gaatje waar het draad doorheen geprikt kan worden. De gebruiksaanwijzing is in het Engels, niet zo'n probleem om dat zelf te vertalen, alleen wat ik me voor moet stellen bij een "spit ball" zou ik niet weten. Bij Google afbeeldingen gekeken, het blijkt echt een balletje te zijn die uit de mond gespuugd wordt. Dat heb ik dan maar gelezen als het eerste blad moet een balletje worden. Het advies was om dat als eerste voor alle rozen te doen, dan kan het drogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten