zondag 21 augustus 2011

Verjaardag

Ik ben jarig geweest en heb dat ook gevierd met de familie. Zaterdag kwamen ze, met goede gaven en we hebben de dag afgesloten met een barbecue.
Als lekkers bij de koffie hebben we zelf cupcakes gebakken en versierd. Ze smaakten prima.
Van mijn eega krijg ik een dagje Arnhem poppenhuisstad in oktober 2011. Daar is in de Rijnhal een poppenhuisbeurs. Van een aantal andere mensen heb ik geld gekregen voor het poppenhuis, dus maar op zak houden tot ik daar ben. Ik hoop dat er verkoopkraam is van "The dolls house mall" dat is een Engels bedrijf die via het internet spullen verkoopt, maar het is makkelijker om het in Nederland te kunnen kopen (plus dat het verzendkosten scheelt)
Ik ben nog meer verwend met een abonnement op de Flow, een mooi boeket bloemen, een bon voor een digitaal boek, een mooie plant, een lekker setje met douchegel en bodycreme en een cadeaubon van de DA drogist. En niet te vergeten veel kaarten en felicitaties via Hyves en Facebook.
Ik heb een fijne dag gehad, nu maar weer een jaartje wachten op mijn volgende feest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten