zondag 30 januari 2011

Zagen

Gisteren ben ik lekker aan het zagen geslagen. Aan de buitenkant wil ik om de gaten van de ramen houtwerk hebben. Aangezien dat niet met de grote zaagmachine hoeft, ga ik er mee aan de slag.
Vorige week heb ik 1 stukje met Theo opgemeten en gezaagd en kreeg daar allerlei adviezen erbij.
Het eerste stukje die ik in mijn eentje gezaagd heb klopte de maat niet na het zagen. Dan krijg ik gelijk de pest in en laat het even voor wat het is.
Gisteravond was op de tv weer weinig leuks, dus alle tijd om te gaan fröbelen. Ik ben weer aan het meten gegaan en ik zag waar ik de mist mee in gegaan was. Nu ging het veel beter.
Ik heb een foto gemaakt, ziet Theo net dat de latjes niet gelijk van lengte zijn ( de horizontale en verticale) Nu bleek dat hij daar van de week ook iets over gezegd had, maar dat had ik niet zo begrepen... Dus eerst de latjes per raam op lengte maken, de horizontale moeten even lang worden, net al de verticale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten