zaterdag 15 januari 2011

Sloopwerkzaamheden

In de tijd heb ik voor in de keuken met fimo-klei parket gemaakt. Dat zag er erg leuk uit. Maar op de poppenhuizenbeurs heb ik "parket" gekocht voor in de huiskamer. En met meten blijkt daar best ook de keukenvloer mee gedaan te kunnen worden. En dan krijg ik een beetje eenheid op de vloer beneden. Een stukje van de vloer was al los. Dat ga ik gelijk zitten denken, misschien kan het oude parket dan wel in de baby kamer.
Van de week aan de slag met een plamuurmes, maar helaas het zat op bepaalde stukken zo stevig vast gelijmd dat het afscheurde. Dan maar er uit slopen en voor de baby kamer iets anders zoeken.
In de tijd had ik de keuken behangen met een neutrale kleur behang. Met de houtkleurige keuken er in vind ik het ineens saai. Dus: behang trekken maar.
En in de slaapkamer was het behang beschadigd. In eerste instantie zat er bij een aantal ramen aan de binnenkant van het huis al een fimo afwerkingsrand. Maar daar was al het een en ander aan beschadigd, dus dat hebben we er af gehaald. Met als gevolg dat ik nu de slaapkamer opnieuw moet behangen. Gelukkig heb ik een restje rood behang liggen van onze eigen garderobekamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten