donderdag 15 december 2022

Kerstboom

 Deze workshop komt ook bij Vonniaturen vandaan. Die heb ik vorig jaar al opgeslagen en aangezien ik momenteel erg veel zin heb om dingen te maken, komt deze ook aan de beurt.

Ik had het plaatje al een paar keer bekeken en had de maten van de latjes opgeschreven, zodat ik dat kon gaan zagen en de computer niet aan hoefde te blijven.
 Vervolgens ben ik gaan plakken. De twee langste latjes de lange zijden van de driehoek. Het opvolgende latje als bodem. 
Het kortste latje als bovenste plank.
De tweede maat eronder.
 
Oeps, er is iets niet goed gegaan... whahaha de onderste plank van de driehoek is niet de juiste plank. Dat was als poot bedoeld!
Uh, wat doe ik dan?
Ik meet het gat op. Deel de ruimte in twee en maak er gewoon een extra plank in! Wie niet oplet, mag creatief zijn om het op te lossen.

Er komt ook versiering in. Papier ponsen en 2 of 3 vormen op elkaar plakken. Dit in de boom plaatsen.

Klaar is de boom 🌲

Geen opmerkingen:

Een reactie posten