vrijdag 12 juli 2019

Wc rol houder

Gisteren zat ik weer eens te scrollen in een van de facebook groepen (Poppenhuis en tips) Daar kwam een wc rol houder voorbij, die Nel Bak gemaakt heeft. En ineens wist ik het!
Mijn badkamer heeft nog geen wc rol houder en wel een wc. Het voorbeeld was simpel en duidelijk genoeg, dus ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan, met dit als resultaat:
  
Mijn poppenhuis (1:24)
Benodigdheden
  • knijper voor de metalen veer
  • een rietje, als basis voor de rol
  • IJslolliestokje voor de achterkant
  • verf om het hout te verven
  • tissue om een rol te maken
  • tackyglue om de rol op het rietje vast te zetten en om de veer op de achterkant te lijmen

2 opmerkingen:

  1. Wow, gaaf! Ik denk niet dat ik deze tutorial ooit ergens heb gezien/gevonden in de blogwereld, maar die wereld is ook zo groot ;)! Dankjewel voor het delen, Mieke!
    Fijn weekend,
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb inderdaad gemerkt dat er zoveel voorbeelden zijn, dat je ze bijna nooit allemaal maken kan ;-)
    Degene die ik wel maken wil, leg ik gelijk vast... anders vind ik ze vaak niet meer terug.
    Jij ook een fijn weekend Ilona

    BeantwoordenVerwijderen