zaterdag 29 december 2018

Zomaar een cadeau

Via via kwam ik in contact met Marja, een poppenhuis miniaturist die haar hobby moet stoppen. Ze was druk bezig met ruimte maken en kwam van alles tegen wat ze kwijt wilde. Ik ben gaan buurten bij haar en heb het een en ander mee gekregen.
Momenteel ben ik nog aan het werk aan mijn 1:24 huis, maar vond het zonde om deze mooie spullen aan me voorbij te laten gaan. Marja gaf me een tip, maak een kijkkastje, dan is het niet zo groot om neer te zetten.
Ik heb de spullen vast gefotografeerd, kunnen jullie vast meegenieten.
Vitrinekast

Vitrinekast nog verder in elkaar te zetten

Hoekkast, misschien voor in het 1:24 huis

Buffetkast

Poten

ornamenten

ringen en haken

ramen

Naaimachine

Eettafel

Ronde tafel

Baby

kast

deurgrepen en ladegrepen voor bovenstaande kast
2 trappen

Hoekkast

Douche cabine

inclusief douchegordijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten