woensdag 5 november 2014

Bewoners

Al een hele tijd ben ik aan het zoeken gegaan naar poppen die de juiste maat hebben voor in het huis. Er worden heel veel 1:12 poppen aangeboden, die zijn veel te groot. Op een Engelse website had ik leuke poppen gezien, maar die waren iedere keer niet leverbaar. Nu zag ik dat er in Apeldoorn een aantal aanbieders van poppen zouden staan, waaronder 2 ook in de 1:24 maat.
Tja en welke poppen kies je dan uit, bij de eerste kraam vond ik ze leuk, maar om ze dan gelijk aan te schaffen, daar waren ze een beetje te prijzig voor. Op zoek naar de 2e kraam. Die poppen hadden geen haar, dus dat zou ik dan ook moeten gaan maken. Aan het einde besloten om de poppen bij de 1e kraam te gaan kopen...
Voorlopig krijgen jullie ze alleen in bed te zien, ze zijn aan het wachten tot de kleding bestelling gemaakt wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten