zaterdag 25 oktober 2014

Poppenhuis en miniaturenbeurs in Apeldoorn

Vandaag ben ik op de poppenhuis en miniaturenbeurs geweest, samen met Theo. Met mijn verjaardag had ik van mijn ouders en de buurman geld gekregen. Dat brandde sinds augustus al in mijn portemonnee. Aangezien ik een hele waslijst had van spullen die ik wilde kopen, heb ik het netjes bewaard tot vandaag.
Thuis had ik al huiswerk gedaan, op de plattegrond van de beurs heb ik aangegeven waar de kramen die 1:24 materiaal verkopen aangegeven. Die stonden over de hele beursvloer verdeeld, dus uiteindelijk hebben we wel alle kramen vluchtig of grondig bekeken.
Voorlopig even een overzichtsfoto met alle aankopen. Ik ben zo blij eindelijk een paar poppen voor in het huis. Vader, moeder en een jongen. De baby ligt thuis al te wachten op ze.

2 opmerkingen: