donderdag 18 oktober 2012

Samen tulpen freubelen

Vandaag is Annelies bij me gekomen. Eerder heb ik haar poppenhuizen kunnen  bekijken, nu kwam ze bij mij langs. "Een leuk huis, maar wel heel klein allemaal" 
Annelies heeft heel veel ponsen voor bloemen en bloemblaadjes. We hebben er naar gekeken, veel zijn er toch aan de grote kant voor bloemen/planten bij mijn huis.
Ze had ook roze en rode tulpen blaadjes bij zich voor mij, te klein voor haar huizen, voor mijn huis prima geschikt.
We zijn alle twee tulpen gaan maken. Ondertussen hebben we lekker zitten kletsen, de tulpen hebben nu een hart van zwart draad, daar had ik zelf niet aan gedacht. Ik zag nog wat handigs, ik gebruik steekschuim om de bloemen in te prikken en ze te laten drogen, maar dat schuim gaat zo kruimelen. Annelies gebruikt dit ook en heeft het schuim in aluminiumfolie gepakt, nu geeft het geen rommel meer af.
Ik heb de tulpen van ons allebei gefotografeerd, kan je het verschil in formaat zien.
Het was erg gezellig en voor mij ook zeer leerzaam.

1 op 12

1 op 24



Geen opmerkingen:

Een reactie posten