dinsdag 7 februari 2012

Groente en fruit

Omdat de keuken nu klaar is om in te gaan richten ben ik begonnen om in het mandje voor de groenten een bodempje te maken. Eerst een stapeltje tissues, daarna een lapje stof met een lief blauw bloemetje.




Nu de lijm gedroogd is mag de groente erin. Op de beurs in Arnhem was een groenteboer aanwezig, daar heb ik voor in de groentemand gekocht: bloemkool, sla, peentjes, komkommer, paprika, knoflook, ui en 2 eieren gekocht. En voor op de fruitschaal: bananen, sinaasappels, peer, witte en blauwe druiven.

De fruitschaal is alleen voor de foto gevuld. Ik wacht even tot ik de Tacky wax binnen heb, die ik besteld heb bij Poppenhuisaltelier de Witte Stee
Dan kan het vast gezet worden en hoef ik niet bang te zijn dat het van de fruitschaal afrolt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten